RegulaminDrukuj

Sklep umożliwia zakupy po zalogowaniu. Produkty profesjonalne dostępne będą dopiero po utworzeniu konta klienta hurtowego. Konto hurtowe dostępne jest tylko dla gabinetów kosmetycznych, szkół kosmetycznych oraz studentek szkół kosmetycznych. W tym celu prosimy wysłać informacje mailem z podaniem danych teleadresowych firmy. W uzasadnionych przypadkach możemy żądać od Państwa dokumentów potwierdzających związek z kosmetyką profesjonalną takich jak np: kopię dokumentu „Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej” (w przypadku studentek dokument zaświadczający naukę w szkole kosmetycznej), lub dokument potwierdzajacy wyksztalcenie kosmetyczne.. Liczymy na zrozumienie z Państwa strony - ma to na celu ochronę interesów osób pracujących w branży kosmetyki profesjonalnej.

  • Kosmetyki profesjonalne marki Natinuel mogą w naszym sklepie nabyć tylko osoby z województwa podkarpackiego.
    Zakup produktów marki Natinuel dostępny będzie wyłącznie po przesłaniu aktualnego numeru REGON , wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, zeskanowany certyfikat. Więcej informacji: e-mail: biuro@procosmetica.pl tel: +48 608 301 660
  • Ceny towarów znajdujących się w Sklepie Procosmetica wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 
  • Zamówienie złożone przez klienta może ulec zmianie po wcześniejszej jego akceptacji. Może się zdarzyć, że towar zamówiony w naszym sklepie jest w danej chwili w ogóle niedostępny w Polsce, co wiąże się z dość długim czasem oczekiwania. Informujemy wówczas nabywcę o zaistniałej sytuacji. W przypadku, gdy nie jesteśmy w stanie dostarczyć towaru, będziemy w miarę możliwości proponować klientowi inny sposób nabycia naszego produktu. 
     
  • Formy płatności:
    Powszechnie stosowaną przez nas formą płatności jest płatność gotówkowa za pobraniem, akceptujemy także przelewy. 
     
  • Zamówienia można składać w sklepie Internetowym lub pocztą elektroniczną pod adresem hurtownia@procosmetica.pl
    Należy wówczas podać rodzaj zamawianego produktu, dokładny adres zwrotny oraz numer telefonu, jeśli potrzebna będzie faktura VAT, także wszystkie niezbędne dane do jej wystawienia (wraz z upoważnieniem do wystawienia faktur VAT bez podpisu odbiorcy). 
     
  • Polityka bezpieczeństwa:
    Zakupy w naszym sklepie Internetowym www.aura.bialystok.pl są bezpieczne. Nasze oprogramowanie spełnia wszystkie zasady tzw. sztuki bezpiecznego handlu przez Internet. 
     
  • Dostawa:
    Produkty dostarczamy do klienta za pomocą Poczty Polskiej. Przesyłka dociera do klienta w ciągu ok. 1-7 dni roboczych od daty wysłania. Przy zakupie kosmetyków na kwotę przynajmniej 400zł my pokrywamy koszty wysyłki - tylko na terenie Polski.
     
  • Regulamin sprzedaży mebli i sprzętu:
    1)Prosimy o przemyślane zakupy,ponieważ nie przyjmujemy zwrotów;
    2) Reklamacje będą uwzględniane na podstawie faktury lub paragonu;
    3) Warunki transportu należy wcześniej uzgodnić: 608 301 660
  • Nie wysyłamy towaru za granicę 
  • KUPUJĄCY, który posiada status konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego przysługuje mu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 10 dni ustalonym w sposób wskazany w art. 10 ust. 1 tej ustawy, z zastrzeżeniem jednakże postanowień art. 10 ust. 3 ww. ustawy.
     
  • KUPUJĄCY, w przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, zobowiązany jest do zwrotu SPRZEDAWCY kosztów przesłania zamówionych produktów oraz pokrycia kosztów doręczenia zwróconych produktów na adres SPRZEDAWCY.
     
  • KUPUJĄCY w przypadku odstąpienia od umowy zobowiązany jest do zwrotu zakupionych towarów, w oryginalnych opakowaniach. Zwracane towary nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania, muszą znajdować się w stanie nienaruszonym. W przypadku naruszenia stanu produktów, uprawnienie KUPUJĄCEGO do odstąpienia od umowy będzie wyłączone.
     
  • W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem biuro@procosmetica.pl lub numerem telefonu +48 608 301 660
  • Gwarancja:
    Sklep Procosmetica uwzględnia reklamacje z tytułu rękojmi wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru. 
  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
  • Znaki handlowe:
    Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte w opisie produktów są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji. Żadnych znaków handlowych nie można przetwarzać, używać, w inny sposób naruszać bez pisemnej zgody.
  • Zastrzegamy sobie zmianę cen produktu umieszczonego na stronie, z powodu zmiany przez producenta, informując telefonicznie w trakcie realizacji zamówienia
     
  • W przypadku braku magazynowego nasz pracownik skontaktuje się z Państwem i ustali indywidualny sposób realizacji  zamówienia
     
  • W przypadku otrzymania paczki uszkodzonej prosimy o spisanie protokołu strat w obecności kuriera.